לסכם חומר לבעלי עסקים - טיפ 16

הרבה מאוד אנשים פרטיים ובעלי עסקים מתעניינים בנושאים מגוונים, ורוצים לדעת מה חדש בנושאים אלה. הבעיה היא שאין להם זמן להתעדכן בוובינארים והרצאות שנערכות בנושא זה באינטרנט למרות שמדובר בדברים מעניינים אותם ובנוסף יש הרבה בלה בלה בהרצאות האלה. כאן אתם יכולים להכנס, לעזור , וגם לעשות כסף:
אתם יכולים להיות נוכחים במקומם, לסכם עבורם את החומר ולהגיש להם אותו כתוב. אם תאספו כמה אנשים שמתעניינים באותו נושא אתם יכולים להעביר לכולם את אותו החומר.

דוגמה:
אני מתעניין בנושא של קידום אתרים באינטרנט. יש מורה שאני מאוד אוהב לשמוע אותו (ראו הרצאות Glen Allsopp) הבעיה היא שהובינארים שלו מאוד ארוכים ויש בהם הרבה הקדמות שאין לי סבלנות אליהן. פה אתם יכולים להכנס, לתמצת לי את ההרצאה את הדברים החשובים לי ולהעביר לי את החומר שייקח לי לקרוא אותו כ 10 דקות. סיכום כזה שווה לי 20 שקלים, ואם אתם מוצאים עוד שלושה אנשים כמוני, אתה יכולים לעשות ב 40 דקות 80 שקלים.

שימו לב שאנשים מתעניינים בנושאים מגוונים וצריכים עזרה בתמצות חומר והגשתו יפה. אם גם אתם מתעניינים בנושאים האלה תוכלו לעשות כסף באינטרנט וכסף בכלל בדרך זאת 

רשומות פופולריות היום

Translate